Livrare și plată

1. Plata cu cardul

În cazul în care Clientul optează pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului și/sau contractelor, autorizarea și remiterea spre decontare a tranzacțiilor de acceptare card se realizează exclusiv prin intermediul platformei Stripe. Stripe este furnizorul SC Jolly Club SRL de soluție software de facilitare a comerțului electronic, oferind servicii de plată, administrare plăți și protecție antifraudă.

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de bănci românești și străine sub siglele VISA, MasterCard , cu condiția ca băncile emitente să le fi activat pentru plata online. Alte metode de plată pot include transferul bancar sau plata la livrare (dacă este disponibilă). Plata în rate nu este acceptată.

SC Jolly Club SRL nu solicită și nu stochează niciun fel de informații referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele securizate ale furnizorului de servicii de plată online, Stripe.

2. Politica de vânzare online

2.1 Acces la serviciu

2.1.1 Accesul la serviciu este permis oricărui Membru care posedă sau își creează un Cont pe site-ul www.fatacubaloane.ro. 2.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui să accepte prevederile Termenilor și Condițiilor site-ului www.fatacubaloane.ro. 2.1.3. SC Jolly Club SRL își rezervă dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu și campanii de marketing (de a nu-l include în campania de promovare și fidelizare, de a-i permite să comande doar cu plată în avans, etc.), precum și dreptul de a anula comenzile deja plasate în următoarele cazuri: plasarea și refuzarea a mai mult de două comenzi în sistemul de plată la livrare (dacă este disponibil), mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de către Client prin utilizarea butonului „Anulează comanda” sau notificare din partea lui trimisă în scris pe adresa de email office.jollyclub@gmail.com, folosirea unui limbaj tendențios, încălcarea dreptului de proprietate intelectuală etc., accesul și existența Contului Clientului ar putea prejudicia în vreun fel SC Jolly Club SRL. SC Jolly Club SRL își rezervă acest drept cu excepția cazurilor permise de prevederile relevante din Termeni și Condiții și oricare criteriu menționat mai sus se îndeplinește primul. Acest drept poate fi exercitat în orice moment și nu este necesară notificarea Clientului în acest sens. 2.1.4. În situația în care se descoperă accese partajate de mai mulți Clienți, SC Jolly Club SRL își rezervă dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Conținut sau Serviciu. Dacă există comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat. 2.1.5. SC Jolly Club SRL poate refuza o comandă în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a exista obligații între părți și fără ca o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situații: * eșuarea / invalidarea tranzacției online; * neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului / a tranzacției; * furnizarea de date incomplete sau incorecte de către Client; * activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.fatacubaloane.ro, societății JOLLY CLUB SRL și/sau partenerilor săi; * Clientul folosește Serviciul într-un mod neconform uzanțelor normale și bunei-credințe sau își exercită drepturile în scopul de a vătăma sau păgubi JOLLY CLUB SRL ori într-un mod excesiv și nerezonabil, contrar bunei-credințe; * livrări consecutiv eșuate din culpa Clientului; * alte motive justificate (de ex.: plasarea și renunțarea nejustificată la mai mult de trei comenzi într-un interval de 30 de zile).

2.2. Produse și servicii

2.2.1. SC Jolly Club SRL poate publica pe site informații despre produse, servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care SC Jolly Club SRL are încheiate contracte sau acorduri de parteneriat, într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil. 2.2.2. Produsele și/sau serviciile achiziționate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului. 2.2.3. SC Jolly Club SRL poate limita capacitatea de achiziționare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienți, pe motive întemeiate. 2.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA. 2.2.5. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON folosind informațiile furnizate de Client în formularul destinat. SC Jolly Club SRL nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Client pentru factură sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorită informațiilor furnizate incorecte de către Client. Facturile se emit astfel: pentru plățile efectuate anterior primirii produselor și serviciilor se emite factură de avans, iar pentru plățile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finală la momentul expedierii către Client (predării către curier). Pentru corecții (anulări, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise și înregistrate automat și incluse în raportările fiscale. Nu se acceptă corecții cu excepția acelor modificări ale facturilor efectuate prin metodele și la termenele legale. 2.2.6. Plata produselor și/sau a serviciilor achiziționate prin intermediul serviciului se poate face atât online cu cardul de debit sau credit, prin transfer bancar, cât și la livrare către curier (dacă această opțiune este disponibilă) numai în numerar. 2.2.7. În cazul plăților online cu cardul, SC Jolly Club SRL nu este / nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai clientul. 2.2.8 Plata în numerar (dacă este disponibilă) este o metodă de achitare ulterioară a produselor, cu risc pentru SC Jolly Club SRL de retragere a Clientului din Contract. De aceea, această opțiune poate fi disponibilă doar în anumite cazuri și doar pentru anumite produse, iar SC Jolly Club SRL își rezervă toate drepturile de a aplica sau nu această opțiune în funcție de criterii interne. În momentul plasării comenzii, Clientul este informat și acceptă expres metoda de plată selectată/disponibilă. În cazul în care Clientul comandă cantități mai mari din același produs (mai mult de un anumit număr specificat pe site), pentru produsele livrate direct de la Producător (în acest caz se va menționa expres la descrierea produsului pe site) sau comanda este în valoare de mai mult de o anumită sumă specificată pe site, SC Jolly Club SRL poate oferi posibilitatea de a achita comenzile doar în avans, fie prin plată online, fie prin transfer bancar. Opțiunea de plată în numerar la livrare poate fi taxată suplimentar. 2.2.9. Plata comenzii în numerar sau prin POS mobil la livrare (la curier), dacă este disponibilă, este o metodă de plată oferită doar în anumite cazuri și doar pentru anumite produse. În cazul în care Clientul are comenzi nelivrate și neachitate, a căror sumă totală este egală sau mai mare cu o anumită sumă specificată pe site, SC Jolly Club SRL poate oferi posibilitatea de a plasa comenzi suplimentare doar cu plata în avans (plată online sau prin transfer bancar). Această posibilitate este activată în momentul plasării comenzii pe site. SC Jolly Club SRL NU poate fi obligată să ofere opțiunea de plată a comenzii în numerar, la livrare (la curier), pentru clienții cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care, prin activitatea lor contrară uzanțelor normale și a bunei-credințe, pot produce în orice fel daune site-ului www.fatacubaloane.ro, societății JOLLY CLUB SRL și/sau partenerilor săi. 2.2.10. Informațiile din evenimentele de vânzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici și greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / link-uri către alte site-uri etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea SC Jolly Club SRL, acestea fiind cu titlu de prezentare. SC Jolly Club SRL poate retrage o ofertă de produse sau o poate modifica în orice moment până la plasarea comenzii, fără a datora daune sau alte penalități către niciun potențial client. 2.2.11. În imaginile produselor și/sau serviciilor, SC Jolly Club SRL își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse (accesorii / etc.) care pot să nu fie incluse în costurile produselor respective și implicit nu vor fi livrate la achiziția produselor. În acest caz, se precizează expres în descrierea produselor ce bun este de vânzare și se marchează și în imagine. 2.2.12. În cazul puțin probabil când SC Jolly Club SRL nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica Clientul prin e-mail, oferindu-i opțiunea de anulare a comenzii sau scoaterea din comandă a produsului ce nu mai poate fi livrat.

3. Comanda online

3.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate în timp (după perioada indicată nu se mai pot plasa comenzi și articolele nu mai sunt vizibile pe www.fatacubaloane.ro). Prețul afișat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o ofertă care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. SC Jolly Club SRL poate modifica oricând prețuri, oferte, cantități conform criteriilor interne (locația geografică, disponibilitate stoc etc.) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. SC Jolly Club SRL nu poate fi obligată să păstreze un anume preț decât pentru comenzile plasate; potențialii clienți care vizualizează ofertele, dar nu plasează comenzi, nu pot solicita un preț/o ofertă diferit(ă) de cel(a) afișat(ă) pe site-ul www.fatacubaloane.ro. 3.3.2. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii, denumită în cadrul acestui document și comandă emisă. 3.3.3. Contractul la distanță este considerat încheiat de către SC Jolly Club SRL atunci când comanda plasată de către Client este confirmată electronic de către SC Jolly Club SRL, în urma recepției tuturor produselor (din punct de vedere cantitativ și calitativ) din acea comandă de către SC Jolly Club SRL (direct sau prin subcontractori). Mai mult, înainte de a valida comanda Clientului și înainte de a expedia produsele, SC Jolly Club SRL are dreptul să contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de SC Jolly Club SRL (telefonic sau e-mail), pentru a obține confirmarea personală de către Client a datelor sale de identificare și livrare. Clienții acceptă că SC Jolly Club SRL nu poate fi forțată să valideze/livreze produse către persoane care nu au confirmat datele de livrare și identificare. 3.3.4. SC Jolly Club SRL va denunța unilateral și va anula automat comanda efectuată de către Client, chiar și fără notificare prealabilă adresată Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese în următoarele cazuri: * neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plății online; * invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de SC Jolly Club SRL, în cazul plății online; * datele furnizate de către Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte; * activitatea Clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natură de partea SC Jolly Club SRL și/sau a partenerilor acestuia; * realizarea a mai mult de două livrări consecutive, eșuate; * pentru alte motive obiective. 3.3.5. În cazul în care Clientul renunță la o comandă cu plata efectuată în avans, prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul și în care banca emitentă a cardului Clientului a autorizat tranzacția bancară, suma aceasta va fi rambursată de către SC Jolly Club SRL în maximum 14 zile de la data la care SC Jolly Club SRL a luat la cunoștință de acest fapt. 3.3.5.1 În cazul rezoluțiunii sau, după caz, rezilierii contractului din culpa SC Jolly Club SRL, dacă Clientul a efectuat plata în avans, prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul și în care banca emitentă a cardului Clientului a autorizat tranzacția bancară, suma aceasta va fi rambursată de către SC Jolly Club SRL în maximum 7 zile de la momentul rezilierii contractului. 3.3.6. În cazul în care unele produse comandate de către Client printr-o comandă efectuată cu plata efectuată în avans (prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plată cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de SC Jolly Club SRL, SC Jolly Club SRL va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaște indisponibilitatea și va dispune rambursarea sumelor achitate în avans în termen de maximum 7 zile de la notificarea clientului. 3.3.7. O comandă plasată poate fi modificată numai în următoarele situații și doar la solicitarea Clientului. Clientul va solicita acest lucru în scris, trimițând un e-mail pe office.jollyclub@gmail.com menționând clar solicitarea și numărul comenzii. 3.3.8. Comenzile nu pot fi modificate în cazul în care Clientul optează pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora. 3.3.9. În cazul în care un Client își modifică datele personale folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile în derulare existente la acel moment își păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de momentul modificării, luându-se în considerare pentru livrare și contact noile date modificate corespunzător.

Cu respect, Echipa Fata cu Baloane