Politică de rambursări / anulare

Această politică de anulare se aplică atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice care se înscriu la workshop-uri sau cursuri cu dată fixă.

Participantul are dreptul de a anula înscrierea și de a primi rambursarea integrală a taxei de participare, cu condiția ca notificarea de anulare să fie primită cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de data programată pentru începerea workshop-ului sau cursului. Notificarea de anulare poate fi transmisă în scris prin email la adresa office.jollyclub@gmail.com sau prin completarea și trimiterea formularului de retur/anulare disponibil aici. Rambursarea integrală a taxei de participare se va efectua în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea notificării de anulare, în contul bancar din care s-a efectuat plata. După expirarea termenului de anulare de 5 zile lucrătoare înainte de eveniment, orice anulare ulterioară va atrage reținerea a 50% din taxa de participare.

Politică de Returnare Produse

Dreptul consumatorului de retragere, pe baza Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând de la ziua la care intrați dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor comandate pe www.fatacubaloane.ro.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, vă rugăm să ne anunțați telefonic la 0751194407, pe mail office.jollyclub@gmail.com sau să completați formularul de retur .

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului. Dacă vă retrageți, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data primirii și recepției coletului trimis retur. Rambursarea se va efectua doar în contul bancar menționat în formularul de retur.

Politica de retur a produselor

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a comenzii. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Dreptul de retur este valabil doar pentru clienții persoane fizice care au achiziționat produse de la magazinul online www.fatacubaloane.ro conform art. 2 alin.(1) din O.U.G Nr. 34/2014. Returnarea produselor se realizează prin curier sau la punctul de lucru ce va fi comunicat clientului.

PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile

*Retragerea din contract sau renunțarea la cumpărare – persoane juridice (operatori economici )

Solicitarea de retur în cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa office.jollyclub@gmail.com.

Persoanele juridice au condiții speciale de retur, conform celor de mai jos:

  • perioada de 3 zile calendaristice de la data intrării în posesie a produsului / produselor;
  • minim 3 comenzi finalizate (și nereturnate) în prealabil celei pentru care se dorește returnarea;
  • completarea formularului de retur în care se va menționa motivul returnării și contul IBAN (obligatoriu);
  • produsul returnat să fie sigilat sau nefolosit* (*în cazul produselor fără sigiliu specific – de asemenea, în astfel de cazuri se aplică și condițiile pentru produsele care nu au drept de returnare);

Returnarea banilor se va face doar prin ordin de plată, sau prin modalitatea de plată inițială, în maximum 14 zile calendaristice de la recepționarea returului.

  • Orice operator economic înregistrat la ANAF în baza unui CUI/CIF cu excepția organizațiilor non-profit sau a asociațiilor alcătuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociații de locatari).

Nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:

  • baloane folie sau latex care nu se află în ambalajul original sigilat;
  • produse degradate, cu conținut lipsă / diferit față de cel livrat;
  • butelii de heliu care au sigiliul rupt, cutia deteriorată sau rafia lipsă;
  • alte produse care nu pot fi valorificate după deschiderea ambalajului original (accesorii petrecere, confetti, etc.);

Consumatorul informează SC Jolly Club SRL cu privire la decizia de retragere din contract printr-o declarație neechivocă prin orice metodă dorește – mail, telefon, SMS, verbal.

Consumatorul va suporta costul transportului asigurându-se că produsul sau produsele comandate vor ajunge în posesia noastră pentru a efectua recepția acestora, respectându-se termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului/produselor livrate. (art. 14 punctul 1). Returul produsului sau produselor comandate se va realiza doar prin curier, nu prin poștă.

Vânzătorul suportă cheltuielile de retur dacă:

  • produsul nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului.
  • produsul nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului.
  • produsul este nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau coletul prezintă deteriorări la recepție.