Termeni si conditii

1. Termeni și condiții SC Jolly Club SRL

SC JOLLY CLUB SRL – Societatea Jolly Club SRL, cu sediul în Sos. Oltenitei, Nr. 230, Bl. 24,

Sc. 1, Et. 2, Ap. 5, Sect. 4, Sector 4,

Jud. Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerțului cu J40/572/2007 CUI RO20547380, tel. 0751194407, e-mail office.Jollyclub@gmail.com, reprezentată de Hellon Iuliana cu funcția de Administrator.

SITE – www.fatacubaloane.ro

CONȚINUT are următoarea definiție:

toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

conținutul oricărui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENȚILOR săi de către SC Jolly Club SRL prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator al SC Jolly Club SRL UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de SC Jolly Club SRL într-o anumită perioadă;

SERVICIU – serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile public disponibile ale SITEULUI, în sensul acordării posibilității CLIENTULUI să contracteze produse și/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de comunicare la distanță.

CONT – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restricționate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CLIENT – Persoana care are sau obține acces la CONȚINUT și SERVICIU.

COMANDĂ – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

DOCUMENT – prezentele Termene și Condiții

COMUNICĂRI COMERCIALE – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/ SMS/ telefonic/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat/vizualizat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și/sau sondaje de opinie.

CONTRACT la distanță – conform definiției cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanță organizat, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

DATE CU CARACTER PERSONAL – orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizată”); în principiu, reprezintă date personale: numele și prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, număr de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.

OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL – înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

CONSIMȚĂMÂNT – al persoanei vizate înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;

PRELUCRARE – orice operațiune/set de operațiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispoziție, alinierea, combinarea, restricționarea, ștergerea, distrugerea etc. (reprezentând orice fel de operațiune în legătură cu datele personale)

NEWSLETTER / ALERTĂ – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către SC Jolly Club SRL într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea SC Jolly Club SRL cu referire la informațiile conținute de acesta.

TRANZACȚIE – încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs / serviciu de către SC Jolly Club SRL către Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către SC Jolly Club SRL sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

2. General

2.1. Documentul stabilește termenii și condițiile de utilizare ai Siteului/ Conținutului/ Serviciului de către Membru sau Client, în cazul în care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, încheiat între SC Jolly Club SRL și acesta. Te rugăm să parcurgi cu atenție acest document pentru a preîntâmpina eventuale consecințe nedorite/ neplăcute, ce pot fi apreciate de către Utilizator/Client ca având un impact negativ asupra datelor sale și/sau informațiilor furnizate companiei SC Jolly Club SRL.

2.2. Furnizarea serviciilor și/sau a produselor va începe imediat după îndeplinirea tuturor formalităților de înregistrare cerute. Optând pentru înregistrare, Clientul se obligă să furnizeze corect numele, adresa și alte informații necesare în vederea operării comenzilor plasate. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informații, accesează meniul „date personale” din cadrul aplicației „Contul meu”.

Prin accesarea contului și utilizarea parolei personale ești responsabil pentru toate acțiunile care decurg din folosirea acesteia. Compania JOLLY CLUB SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile/incidentele survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale.

2.3. Folosirea, inclusiv dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea și vizualizarea, Conținutului/Serviciului, implică acceptarea Clientului la prezentele termeni și condiții; Clientul se obligă să monitorizeze permanent termenii și condițiile care pot fi actualizate, modificate și completate. În cazul unor neînțelegeri se aplică Termenii și condițiile valabile la momentul comenzii și notificării acestuia în scris de către SC Jolly Club SRL.

2.4. Prin folosirea Siteului/Conținutului/Serviciului, Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse Siteului, Conținutului, Serviciului SC Jolly Club SRL sau oricărui terț cu care SC Jolly Club SRL are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.

2.5. În cazul în care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord și/sau nu acceptă prezentul Document privind termeni și condiții va trimite un e-mail pe adresa office.Jollyclub@gmail.com cu precizarea motivelor și/sau solicitărilor de realizare a modificărilor intervenite.

2.6.1. De asemenea Utilizatorul sau Clientul își poate retrage în orice moment consimțământul exprimat înțelegând să renunțe la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de SC Jolly Club SRL prin intermediul Site-ului, în acest sens Utilizatorul sau Clientul va trimite un e-mail pe adresa office.Jollyclub@gmail.com

2.6.2. În situația în care Utilizatorul sau Clientul nu dorește a mai primi din partea SC Jolly Club SRL newslettere/ alerte și/sau comunicări efectuate în scop de marketing și publicitate/ promoțional prin intermediul oricărui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibilă în cuprinsul oricărei comunicări via e-mail sau prin trimiterea unei solicitări scrise pe adresa și către responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal office.Jollyclub@gmail.com.

2.6.3 Utilizatorul sau Clientul, în conformitate cu dispozițiile și normele privind protecția datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita ȘTERGEREA datelor sale personale prelucrate în scop comercial de către compania Jolly Club SRL în baza contractului agreat de părți, iar în acest sens poate formula solicitarea scrisă pe adresa și către responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal office.Jollyclub@gmail.com.

2.6.4 Utilizatorul sau Clientul poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord și/sau a nu accepta documentul, exprimându-și ACCEPTUL pentru documentul privind termeni și condiții sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment.

2.7. În cazul în care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate față de SC Jolly Club SRL și își revocă acordul exprimat în favoarea Documentului pe perioada derulării unei Comenzi, SC Jolly Club SRL va anula Comanda acestuia fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.3

2.8. Acest Site este adresat doar persoanelor fizice/juridice care au cel puțin 18 ani, care au parcurs etapele înregistrării corespunzătoare și care nu au fost suspendate sau înlăturate de către SC Jolly Club SRL, indiferent de motivul suspendării sau al înlăturării. Posibilitatea de a comanda online este disponibilă doar persoanelor cu adresa de livrare în România. Devenind CLIENT, persoana declară faptul că întrunește condițiile susmenționate.

3. Conținut

3.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusivă a SC Jolly Club SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

3.2. Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de SC Jolly Club SRL, includerea oricărui conținut în afara site-ului SC Jolly Club SRL, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al SC Jolly Club SRL asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul expres al SC Jolly Club SRL.

3.3. Orice conținut la care Clientul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între SC Jolly Club SRL și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea SC Jolly Club SRL cu referire acel conținut.

3.4. Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederi ale prezentului Document.

3.5. În cazul în care SC Jolly Club SRL conferă Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Membrul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea SC Jolly Club SRL pentru respectivul Client sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun conținut transmis către Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea SC Jolly Club SRL și/sau al angajatului sau colaboratorului SC Jolly Club SRL care a mijlocit transferul de conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

3.7. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

4. Contact pentru Clienți

4.1. SC Jolly Club SRL publică pe site datele complete și corecte de identificare și contactare de către Client.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Clientul declară și acceptă să fie contactat prin orice mijloc disponibil incluzând și mijloacele electronice, de către compania Jolly Club SRL (fără însă a exista o obligație din partea companiei în acest sens) înțelegând că prin completarea informațiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresă de e-mail, nr. de telefon etc. aceste date urmează a fi prelucrate și evidențiate în baza de date în scopul îmbunătățirii relațiilor comerciale, respectiv în scopul bunei desfășurări a activității economice și comerciale ale companiei. Pentru detalii și informații suplimentare legate de prelucrarea și administrarea datelor tale cu caracter personal te rugăm să vizualizezi și capitolul/articolul denumit Politica de confidențialitate.

4.3. Completarea parțială sau integrală a formularului de contact și trimiterea acestuia nu reprezintă în nici un fel un angajament din partea SC Jolly Club SRL de a contacta Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informațiilor prezentate în cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificări adresate SC Jolly Club SRL se realizează în mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului și SC Jolly Club SRL, considerându-se astfel că acesta consimte primirea notificărilor din partea SC Jolly Club SRL în modalitate electronică și/sau telefonică, incluzând și comunicări prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunțuri pe site.

4.5. Clientul declară expres că datele de contact furnizate îi aparțin (adresa de email, număr de telefon, adresă de livrare) și că vor putea fi folosite de către SC Jolly Club SRL în comunicările sale cu Clientul.

5. Anularea Participării la Workshop și Politica de Rambursare

Pentru Persoane Fizice și Juridice:

Participanții înregistrați la workshop, au posibilitatea de a anula înscrierea și de a solicita rambursarea sumei achitate, cu condiția ca solicitarea de anulare să fie primită de către SC Jolly Club SRL cu cel puțin 5 (cinci) zile calendaristice înainte de data programată pentru începerea evenimentului.

Pentru a solicita anularea și rambursarea, participantul trebuie să trimită o notificare scrisă clară în acest sens, prin e-mail la adresa office.jollyclub@gmail.com sau prin formularul de retur/rambursare. Data primirii notificării va fi considerată data anulării.

În cazul în care anularea este efectuată în termenul specificat (cu cel puțin 5 zile înainte de eveniment), SC Jolly Club SRL va rambursa suma integrală achitată pentru participare în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii solicitării de anulare. Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată utilizată de participant la achiziționare, cu excepția cazului în care se convine altfel în scris.

Anularea Workshop-ului de către Organizator:

În eventualitatea în care SC Jolly Club SRL decide să anuleze workshop-ul programat, participanții vor fi informați în cel mai scurt timp posibil prin e-mail sau telefon. În această situație, participanții au următoarele opțiuni:

1.  Rambursarea integrală a sumei achitate pentru participare. Rambursarea se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare de la data notificării anulării, prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziționare, cu excepția cazului în care se convine altfel în scris.

2.  Participarea la un eveniment viitor similar organizat de SC Jolly Club SRL. În cazul în care prețul evenimentului viitor este mai mare, participantul va achita diferența. Dacă prețul este mai mic, diferența nu va fi rambursată, cu excepția unei decizii separate a SC Jolly Club SRL. Participantul trebuie să notifice SC Jolly Club SRL în termen de 30 de zile de la data notificării anulării cu privire la opțiunea sa.

SC Jolly Club SRL nu va fi responsabilă pentru alte costuri suportate de participanți în legătură cu participarea la workshop-ul anulat (de exemplu, costuri de transport, cazare etc.), cu excepția prețului de înregistrare.

Modificări:

SC Jolly Club SRL își rezervă dreptul de a efectua modificări minore în programul sau conținutul workshop-ului. În cazul unor modificări semnificative, participanții vor fi informați în prealabil.

6. Dreptul Organizatorului de a Anula Participarea

SC Jolly Club SRL își rezervă dreptul de a anula participarea unui client la workshop și de a rambursa integral suma achitată în următoarele situații specifice:

  • În cazul în care SC Jolly Club SRL constată că un participant a avut anterior un comportament inadecvat sau a încălcat Termenii și Condițiile în cadrul altor evenimente organizate de SC Jolly Club SRL.
  • În cazul unei erori evidente de preț afișat pe site sau al unei probleme tehnice majore la procesarea rezervării.

În aceste situații, SC Jolly Club SRL va depune toate eforturile pentru a informa participanții afectați în cel mai scurt timp posibil și va rambursa integral suma achitată în termen de 14 zile. SC Jolly Club SRL nu va fi responsabilă pentru alte costuri suportate de participant (e.g., transport, cazare) în cazul anulării din motivele specificate mai sus.